Minden héten esély adatik arra,hogy edzhes a Tulajdonság pontokra is.
Minden héten csak 2 pontra lehet edzeni,ezt a VK-ban kell kérni,minden pontnak meg van a maga előnye. A pontokat a hét elején kell kérni (Hétfő,legkésőbb kedd). A pontok jóvá írását pedig a hét utolsó napján Vasárnap (hétfőn is elfogadom ,ha netán elfelejtettétek vasárnap). A TP pontok maximum 40 pontig pakolhatok.
Erő: Ez a tulajdonság arra szolgál,hogy megerősitse a karaktered. Azok a karaktered akik eleve jó fizikummal rendelkeznek azoknak ez csak egy bónusz. Gyengébb karaktereknek ez nagyon nagy segítség,viszont figyelembe kell venni,hogy egy gynege fizikumu karakter soha nem fog egy erősebb fizikumu karakter erejével rendelkezni.
Intelligencia: Ez a tulajdonság fontos egy jobb hadi terv kialakításához,vagy a harc közepetti taktikázáshoz,de ahhoz hogy egy jó tervet végre is tudj hajtani szükséged lesz Ügyességre is.
Állóképesség: Ugy gondolom ez egy karakter alapköve,ugyan is ez határozza meg hogy a karakter képes e felállni egy nagyobb támadás találata után,ugyan akkor ehhez szükséged lesz energiára is.
Energia: Ez nagyban összefügg az állóképességgel. De ugyan akkor energia kell ahhoz is hogy nagyobb támadásokat tudj indítani egy harc során akár többször is ,ez főleg mágusoknak kell.Fizikai támadásokat ez nem erősít.
Ügyesség: Ügyességre szükséged van a harc során,hogy támadásokat ki tudj kerülni,védeni,illetve szükséged van erre akkor is ha kitaláltál egy jobb támadási manővert. Fontos a kivitelezés.
Gyorsaság: Vannak technikák ,melyekhez fontos,hogy gyorsan tudd kivitelezni,de a gyorsaság fontos ahhoz is,hogy egy támadás elől ki tudj térni. Ennel a tulajdonságnál is az érvényes,hogy egy molett/kövér alkatú karakter soha nem fog úgy mozogni,mint egy sovány/normál testalkatú karakter.A sebesség tökéletes fentartásához szükséged van az állóképességre is ,ugyan is képes vagy hamar elfáradni,egy hosszabb csata során,valamint az ügyességgel ugyan is ahhoz ,hogy egy támadást elkerülhes szükség van rá.
Ökölharc:A neve is magáért beszél itt a karakter az ökölharcot részesíti előnyben. Ha a karaktered az anime szerint is egy ökölharcos érdemes ezt a státusz pontot pakolni mert a legtöbb technikájával nyilván összefüggésben fog lenni.Természetesen pakolhatsz te a Mágikus erőre is,de a karaktered soha ne lesz jobb a mágiában ,mint egy olyan anime karakter,aki az eniméje szerint is Mágus. A legtöbb TP-ponttal összefügg.
Közelharci fegyverforgatás:
Távfegyver forgatás:Ez a harcmodor a távolsági fegyverek használatát jelenti. A távolsági fegyverek nem csak az egyszerű puskákra vonatkoznak hanem (íj,shuriken,senbon tű,stb.). Ha a karaktered jó egy adott távfegyver forgatásában (íj) specializálódhatsz arra,de természetesen ezen kívül lehet még másra is (senbon tű). Miután kiválasztottad a (maximum 2.) fegyvertípust azon már nem módosíthatsz,de persze a specializálódás ellenére a többi távolsági fegyverben is jó leszel. A fegyvertípusok módosítása csak karakter váltás esetén változtatható.
Mágikus erő:Ez a pont főleg az energiával áll kapcsolatban,minnél magasabb szinten áll az energiapontod annál inkább fogod tudni használni a mágia alapú képességeid és erősebbek is lesznek egy alap ponton lévő mágusénál. Valamint nagy energia szintre van szükség ahhoz is ha egy mágus erre specializálódik.
Megtévesztés:
Csapatmunka:Ezt a státusz pontot akkor pakolhatod ha csapatban vagy és a csapatod nyereséges harcot vív. Minnél nagyobb ennek a pontnak a száma annál biztosabb,hogy egy hatékóny kombót dolgoztok ki a harcok során.
Van egy másféle pontrendszerünk is a HP = Harcmodor pontok
Harcmodor pontra úgy tehetsz szert ha harcolsz,esetleg csapat bónusz gyanánt. Minnél több pont van az egyik harcmodor típuson annál jobban vagy képes azt alkalmazni. A HP pontok 30 pontig pakolhatok.
|